Sviken :(

Asså idag vaknade jag upp ljte sent, men inte för sent, jag vaknade alltså så tidigt så jag hann med min ''nödbuss'' hallå! haha. jag sprutade in loopsen i munnnen( jättejättejätteonyttiga sockrade flingor, men dom e så goda att ''smarra på'') tihi, hallå! haha :D:D:D<3<3<3<3<3<3<3<3:):)<3.''

Bussen som ledde mig fram till en mkt intressatn skoldag som bestod av HERRE GUDRUN JAG BARA SKOJADE HAHA <3 shoutout to otto love ya, i varje fall, skolan var hmmelskt underbart, fantastiskt jävla tråkig, samma känsla man får som när man entrar skolan är känslan av att bli våldtagen på sin frihet och känslor.

FEST HALLÅ! <3

direkt efter skolan så hade vi planerat ett litet ''symöte'' höhö, hos Niklaf af Hafsafverstrandf som har sitt residens bosatt i södra delen av halland. vi skulle åka dit å ha jättejättekul, men så visade det sig att vissa inte har några hygfs överhuvudtaget...

KÄNSLOR :(:(=(:(:(:(=(=(

Känner mig så djupt besviken, bedragen, våldtagen, besudlad, att man ens vågar vara så öförskämd & falsk asså, mina fjärliar som sprudlar i min mage, dom liksom bara... dÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR, shoutout to mah buttaflies :(
anyways, löser sig säkert, men som sagt, vad det gäller förtroende, är dessa människor tillbaka på ruta ett:(:(

SLUT PÅ LEDSENHETER!!!!?

Min mamma ska köpa ny jacka imorgon, ska följa med henne, å vara hennes ''smakråd'' hehe, den gamla ugglan vet ej hur man köper snögga clothes lixom, tihi, men det ska fixas, löser ngn dyr kladdig jacka som kmr få pojkarna att börja spela köttflöjten vid bara sikten av henne gåendes med den jackan,

Färdigblogsat för denna fredagen!, pösspöss tjingeling pong ping(HALLÅ  D HETER PING PONG tihi :)<3:)<3

Kommentarer
Postat av: aaasg

mer inlägg din jävla hora

2008-11-10 @ 21:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0