Min Börje, den vackraste hårigaste mannen söder om raevknoll!



Asså, när man ser denna bodien, såtror jag man bara storknar asså, MIN börje är den mest vackra, sympatiska, roliga, söta, sexiga, storkukiga och buskigstjärtiga person man kan hitta i Sverige!

Och han är min <3<3<333333

När jag vaknar upp bredvid denna håriga björn, så är jag alltid den ''Främre'' skeden om ni förstår vad jag menar(JA JAG ÄR THE ''RECIEVER'' hahaha you know what i mean jocke <3<3:) och jag får alltid känna på börjes mastodonta hankön, som om det inte finns någon morgondag:), ett gök om dagen är bra för magen som mamma sa när hon kom in i rummet och börje hade börjat penetrera köksdörren...

PINSAMT MAMMA, HALLÅ
men jag älskar dig ändå mamsen pga dina pancakes:) xoxo

I varje fall, mamma och jag hade en ganska lång konversation efter det att börje hade åkt iväg till börsen för att köpa och sälja, haha, varje gång ngn frågar honom vad han arbetar med, så säger han alltid: ''Köper och säljer'', och det har den här EXTRA touchen av Nochighet om ni förstår vad jag menar:)

<3 min börje:)

I varje fall, vi pratade om vilket sätt som var det bästa avsugningmetoden, och mamma som är väldigt erfaren i ämnet(hon var jenna jamesons tränare HALLÅ! OH MA GOSH liksom, helt sinnes!) i varje fall, hon säger att man skall ta in hela chorizon i munnen samtidigt som man leker med pungkulorna, d.v.s ibland ta in dom i munnen, ibland leka hund å slicka rent(Börje har jääättemkt problem med å hålla fräscht utanför juvelpåsen) och så kan man stoppa in ett eller två fingrar i anus om man känner sig riktigt galen! ÅH vad jag älskar min mammma, hon är så Experienced liksom tihi:)<3.

Nu ska jag kolla på svenska hollywoodfruar(ÄLSKAR ANNA ANKA!, VÄRLDSVAN OH MA GOD LIKSOM) och vänta tes börje kmr hem så vi kan leka igen:)

TJINGELING <3


Kommentarer
Postat av: String emil

Åh blir hård i byxan

2009-10-24 @ 22:31:04
Postat av: Rat joel

pdfasdfsdfkp, vill också ha någn som börje :'/ SUCK!!!!!!!



skriv mera inlägg blir så glad av att läsa <3 :)!!!! :) <33<3 :)<33<33<

2009-10-25 @ 02:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0