HAI <3<3 Balklänning och lite photo-feelingz med min Emil :) <3

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej:) <3<3
Det kommer bli ett ganska kort inlägg den hära gången liksom:) för jag kommer att lägga upp en massa photos på min älskade emil som jag känt sen första gångne han penetrerade mig i källaren för en goda 6 år sen<3

Iallafall, jag har köpt en uuuuuuuuuuuuuuuuuunderbar kreation från Wahldörfv III afv von van von van Öfverklassf du Noppé, kostade ingenting(pappa betalade tihi:)<3) och den är såååååååååååå snygg hahah, alla kommer DÖÖÖ när dom ser den, den har liksom fått inspiration från adam och eva, det vill säga att klänningen består bara av 3 blad, VADÅ UTSTICKANDE!, en på kissimurrsen, och 2 på bröstvårtorna(eller mandlarna som mamma kallar dom, tihi love ya:)<3)

Iallfall, här kommmer min älskade emil(På bilderna, inte på mig tihi:)<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0