Tjo hej :)<3<3, sprutfis lingonmys haha, d rimmade inte ens <3<3

HEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej alla sexiga fanskap och farmödrar, jag hoppas ni har suttit och bitit er i naglarna," cuz theres a NEW bitch in town", en liten krabat som bestämt sig för att blogga om dom mest ointressanta sakerna som finns i hela världen, där får man bara höra om vad hennes nya veckonamn te hennes skäggbiff blir, liksom hur tråkigt kan d bli "Ska det vara muttaaaaaaa eller ska d vara pruttaaaaaaaaa" liksom, FANTASI!, kalla den för den inmarinerade fläskkotletten liksom tihi <3<3 iaf, håll er BORTA från blodgrottan.blogg.se virus(ja klamydia och kondylom) sprids där, så se till att smutskasta den hålan så mycket som d bara går :)


I
A
L
L
A
F
A
L
L

Nog om missfoster, och nu ska jag prata om mig och Börje igen(Det verkar som om vi är det mest intressant på CYBERSPEJS HAHA(alltid velat säga cyberspace, så -90 liksom, haha:)<3<3) nue  jag så galen, iaf. Vi har pratat(discussat liksom) om vad han har gjort den senaste tiden, och då kom det fram.....:(:((

Börje har blivit dendrofil, jajemen jag sa det, han har börjat bonka stonk hos lövträd bokträd, lönnträd och ekar, jag var .......


SÅ RELIEVED LIKSOM TIHI <3<3, jag som trodde det var uruguyanska kvinnor som gav han den hårdheten, mennu visar det sig att det var gammal kåda från farfars äppelträd tihi:)(Pappa om du läser detta, så JAAAAAAAAA DET FINNS VIT KÅDA I SVERIGE, love ya<3<3:)));P , jag tog förresten någrat oss, var tvungen å betala flygtrafiksavgift för min taxi, hade ingen aning att det fanns något sånt tihi :)).

Iallafall, slutet gott allting gott, och här är jag med en stenhård börje, hårigare än ngnsin, å ska precis börja den djuriska akten.

Tingeling, bajs och kiss, alltid en miss <3:)

Kommentarer
Postat av: BÖRJEISDESEXIEST

OMG i see dis pics of dis börje u speek off. he be so sexyyyy!!!!! can u maybi share some of dis pictuers wit me??

2010-09-21 @ 22:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0